Felanmälan för hyresgäster
Som hyresgäst i våra fastigheter har du möjlighet att göra felanmälningar via telefon, e-post och inom kort via vår kundportal när det är något som inte fungerar i fastigheten som du vistas i.
För att göra en felanmälan behöver du vara anmäld till vår kundtjänst som kontaktperson för fastigheten av den verksamhet som du arbetar i.
Ansvarsfördelningen mellan Tornberget som hyresvärd och verksamheterna i lokalerna som hyresgäster regleras i en hyresavtalsbilaga. Välkommen att mejla till kontakt@tornberget.se om du önskar få hyresavtalsbilagan mejlad till dig.
Kundtjänst för felanmälan
E-post
Telefon
08-606 83 07
Kundportal
Vi har nyligen bytt system för felanmälningar och i samband med det uppdaterar vi vårt kundregister. Till dess att du som kund/hyresgäst har fått en ny inloggning är du välkommen att göra din felanmälan via e-post eller telefon.
Länk till den nya kundportalen "Mina Sidor" i vårt nya system (Pythagoras) kommer att läggas ut här när uppdateringen av kundregistrer är klar.
Öppettider
måndag - torsdag 08.00-16.00
fredagar 08.00-15.00
Vår kundtjänst har öppet alla vardagar året om. När kundtjänst har stängt hänvisar telefonsvarare till vår beredskap som är bemannad dygnet runt, året om.
Senast uppdaterad: 25 juli 2023