Felanmälan för hyresgäster

Som hyresgäst i våra fastigheter har du möjlighet att göra felanmälningar via telefon, e-post eller via vår kundportal när det är något som inte fungerar i fastigheten som du vistas i.

För att göra en felanmälan behöver du vara anmäld till vår kundtjänst som kontaktperson för fastigheten av den verksamhet som du arbetar i. Efter att du har blivit anmäld som kontaktperson får du en inloggning till vår kundportal "Mina Sidor". 

Ansvarsfördelningen mellan Tornberget som hyresvärd och verksamheterna i lokalerna som hyresgäster regleras i en hyresavtalsbilaga (se dokument på denna sida). 

Tornberget förvaltar byggnaderna och utemiljön sköts av Haninge kommun.

Här kan du göra en allmän felanmälan angående utemiljön till Haninge kommun 

Här kan du som är hyresgäst göra en felanmälan gällande utemiljön kring skolor/förskolor

Kundtjänst för felanmälan

E-post

kundservice@tornberget.se

Telefon

08-606 83 07

Kundportal

Vi har bytt system för felanmälningar (driftsättning den 15 juni 2022). I samband med det uppdaterar vi vårt kundregister. Till dess att du som kund/hyresgäst har fått en ny inloggning är du välkommen att göra din felanmälan via e-post eller telefon. 

Länk till den nya kundportalen "Mina Sidor" i vårt nya system, Pythagoras, kommer att läggas ut här inom kort.

Öppettider

måndag - torsdag 08.00-16.00
fredagar 08.00-15.00

Vår kundtjänst har öppet alla vardagar året om. När kundtjänst har stängt hänvisar telefonsvarare till vår beredskap som är bemannad dygnet runt, året om.

Senast uppdaterad: 29 juni 2022