Felanmälan för hyresgäster

Som hyresgäst i våra fastigheter har du möjlighet att göra felanmälningar via telefon, e-post eller via vår kundportal när det är något som inte fungerar i fastigheten som du vistas i.

För att göra en felanmälan behöver du vara anmäld till vår kundtjänst som kontaktperson för fastigheten av den verksamhet som du arbetar i. Efter att du har blivit anmäld som kontaktperson får du en inloggning till kundportalen från vår kundtjänst.

Ansvarsfördelningen mellan Tornberget som hyresvärd och verksamheterna i lokalerna som hyresgäster regleras i en hyresavtalsbilaga. 

Tornberget förvaltar byggnaderna och utemiljön sköts av Haninge kommun.

Här kan du göra felanmälan angående utemiljön 

Kundtjänst för felanmälan

Kundportal, felanmälan

E-post

kundservice@tornberget.se

Telefon

08-606 83 07

Öppettider

måndag - torsdag 08.00-16.00
fredagar 08.00-15.00

Vår kundtjänst har öppet alla vardagar året om. När kundtjänst har stängt hänvisar telefonsvarare till vår beredskap som är bemannad dygnet runt, året om.

Senast uppdaterad: 21 april 2022