Felanmälan för hyresgäster
Som hyresgäst i våra fastigheter kan du göra felanmälningar via telefon, e-post eller via Mina Sidor i vår kundportal.
För att göra en felanmälan via Mina Sidor i kundportalen behöver du en inloggning. Kontakta din förvaltare för att få inloggningen.
Ansvarsfördelningen mellan Tornberget (hyresvärd) och verksamheterna i lokalerna (hyresgäst) regleras i en hyresavtalsbilaga, se pdf-fil på denna sida. Kontakta oss på kontakt@tornberget.se om du får problem med att läsa pdf-filen, så hjälper vi dig.
Kundtjänst / Felanmälan
E-post
Telefon
08-606 83 07
Kundportal
Mina Sidor i kundportalen – inloggning krävs
Öppettider
måndag - torsdag: 08.00-16.00
fredagar: 08.00-15.00
Vår kundtjänst har öppet alla vardagar året om. När kundtjänst har stängt hänvisar vår telefonsvarare till larmcentral.
Hyresavtalsbilaga (ej tillgänglighetsanpassad)
Senast uppdaterad: 11 december 2024