Hej! Du använder en gammal webbläsare

Inom kort kommer vissa funktioner på haninge.se inte fungera med den här gamla webbläsaren. Vi vill gärna ha dig kvar som besökare och rekommenderar att byta till Mozilla Firefox, Google Chrome eller Microsoft Edge.

Felanmälan för hyresgäster

Som hyresgäst i våra fastigheter har du möjlighet att göra felanmälningar via telefon, e-post och via Mina Sidor i vår kundportal.

För att göra en felanmälan via Mina Sidor i kundportalen behöver du en inloggning. Du får inloggning från förvaltaren av fastigheten.

Ansvarsfördelningen mellan Tornberget (hyresvärd) och verksamheterna i lokalerna (hyresgäst) regleras i en hyresavtalsbilaga, se pdf-fil på denna sida. 

Kundtjänst för felanmälan

E-post

kundservice@tornberget.se

Telefon

08-606 83 07

Kundportal

Länk till Mina Sidor i kundportalen

Vi har nyligen bytt system för felanmälningar och i samband med det uppdaterar vi vårt kundregister. Till dess att du som kund/hyresgäst har fått en ny inloggning är du välkommen att göra din felanmälan via e-post eller telefon. 

Öppettider

måndag - torsdag 08.00-16.00
fredagar 08.00-15.00

Vår kundtjänst har öppet alla vardagar året om. När kundtjänst har stängt hänvisar telefonsvarare till larmcentral.

Senast uppdaterad: 21 februari 2024