Felanmälan för hyresgäster
Som hyresgäst i våra fastigheter har du möjlighet att göra felanmälningar via telefon, e-post och via Mina Sidor i vår kundportal.
För att göra en felanmälan via Mina Sidor i kundportalen behöver du en inloggning. Du får inloggning från förvaltaren av fastigheten.
Ansvarsfördelningen mellan Tornberget (hyresvärd) och verksamheterna i lokalerna (hyresgäst) regleras i en hyresavtalsbilaga, se pdf-fil på denna sida.
Kundtjänst för felanmälan
E-post
Telefon
08-606 83 07
Kundportal
Länk till Mina Sidor i kundportalen
Vi har nyligen bytt system för felanmälningar och i samband med det uppdaterar vi vårt kundregister. Till dess att du som kund/hyresgäst har fått en ny inloggning är du välkommen att göra din felanmälan via e-post eller telefon.
Öppettider
måndag - torsdag 08.00-16.00
fredagar 08.00-15.00
Vår kundtjänst har öppet alla vardagar året om. När kundtjänst har stängt hänvisar telefonsvarare till larmcentral.
Hyresavtalsbilaga (ej tillgänglighetsanpassad)
Senast uppdaterad: 21 februari 2024